Usein kysyttyjä kysymyksiä järjestelmäuudistuksesta
Miksi sovelluksen käytössä on tällä hetkellä ongelmia?
Olemme siirtymässä Taskuparkki-sovelluksesta uuteen Aimo-sovellukseen, joka on suunniteltu tarjoamaan entistä parempia ominaisuuksia ja sujuvampaa käyttökokemusta. Tämä siirtymä on kuitenkin aiheuttanut haasteita, kun molemmat sovellukset ovat osittain käytössä, eikä siirtymävaiheen kaikkia teknisiä ongelmia ole pystytty täysin ennakoimaan.
Ongelmien kasvaneen määrän vuoksi asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut, emmekä ole pystyneet vastaamaan asiakkaillemme niin nopeasti, kuin toivoisimme. Työskentelemme jatkuvasti korjataksemme tekniset ongelmat. Olemme lisänneet henkilöstöä asiakaspalveluumme, jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme nopeammin.
Tavoitteenamme on, että Taskuparkki-sovelluksesta luovutaan alkukesästä 2025, jolloin Aimo-sovellus korvaa vanhan sovelluksen. Tekninen tiimimme työskentelee jatkuvasti varmistaakseen, että Aimo-sovelluksen toiminnallisuudet saadaan valmiiksi mahdollisimman nopeasti.
Mitä ongelmia sovelluksessa on tällä hetkellä?
Nykyisessä siirtymävaiheessa käyttäjät ovat raportoineet esimerkiksi seuraavista ongelmista:
Maksujen viivästykset tai virheet
Sähköpostivahvistusten toimimattomuus
Maksukorttien lisäämisen ja poistamisen vaikeudet
Sovelluksen yleinen epävakaus ja hitaus
Rekisteritunnuksen hallinnointi ja poistaminen
Sopimusten käsittelyssä esiintyvät ongelmat, erityisesti yritysasiakkailla
Mitä Aimo Park tekee ongelmien ratkaisemiseksi?
Pyrimme nopeuttamaan siirtymää luopumalla Taskuparkki-sovelluksesta alkukesästä, jolloin Aimo-sovellus korvaa vanhan sovelluksen. Tekninen tiimimme työskentelee jatkuvasti varmistaakseen, että Aimo-sovelluksen toiminnallisuudet saadaan valmiiksi mahdollisimman nopeasti. Lisäksi vahvistamme asiakaspalveluamme ja lisäämme resursseja ongelmien käsittelyyn.
Mikä on muutoksen aikataulu ja milloin Aimo-sovellus on täysin toimintakunnossa?
Uuden Aimo-sovelluksen täysi käyttöönotto on suunniteltu alkukesään, jolloin sovellusten migraatiovaihe on ohi ja Taskuparkki ajetaan hallitusti alas. Uuden Aimo-sovelluksen toimintoja kehitetään jatkuvasti myös käyttöönoton jälkeen.
Miksi en saa asiakaspalveluun yhteyttä?
Asiakaspalveluun kohdistuu tällä hetkellä poikkeuksellisen suuri määrä yhteydenottoja. Jonotusajat ovat tästä syystä olleet jopa kolme kuukautta, mitä pyydämme anteeksi.
Olemme rekrytoineet lisää henkilökuntaa asiakaspalveluun ja jaamme tukipyyntöjä tehokkaammin. Lisäksi asiakkaittemme käytössä on nyt chattibotti, joka pystyy vastaamaan yleisimpiin kysymyksiin.
Miten voin varmistaa, että henkilö- ja maksutietoni ovat turvassa siirtymäajan aikana?
Kaikki henkilö- ja maksutiedot ovat suojattu tietoturvastandardiemme mukaisesti. Huolimatta sovelluksen teknisistä ongelmista, tietoturva on yhtiön ensisijainen prioriteetti, eivätkä nyt esiintyneet ongelmat kohdistu asiakkaidemme henkilö- tai maksutietoihin.
Mitä voin tehdä, jos sovellus ei toimi odotetusti tai en saa asiakaspalveluun yhteyttä?
Suosittelemme seuraamaan verkkosivujemme päivityksiä. Asiakaspalvelumme ruuhkautumisen vuoksi vastausaikamme ovat tavanomaisia pidemmät, mutta palaamme sinulle niin pian kuin mahdollista. Olemme vahvistaneet asiakaspalvelua ja lisäämme resursseja ongelmien käsittelyyn. Kaikki ongelmat ratkaistaan, ja mahdolliset virheelliset veloitukset kompensoidaan asianmukaisesti.
Miten ongelmat vaikuttavat tilaukseeni tai maksuihini? Onko minun mahdollista saada korvausta?
Pyrimme ensisijaisesti korjaamaan tekniset ongelmat ja purkamaan asiakaspalvelumme jonoa. Samalle saamme kokonaisvaltaisemman käsityksen ongelmien laajuudesta ja vaikutuksista käyttäjille, esimerkiksi vaikutuksista maksuihin. Virheelliset ja / tai viiveisiin liittyvät veloitukset käsitellään, ja mahdolliset virheelliset veloitukset kompensoidaan asianmukaisesti. Viestimme asiasta lisää, kun meillä on tarkempaa tietoa.
Mistä saan lisätietoa ja kuinka voin antaa palautetta?
Tulemme viestimään muutoksen etenemisestä verkkosivuillamme, sovelluksen kautta sekä sähköpostilla. Palautetta voi toimittaa verkkosivujemme kautta yhteydenottolomakkeella. Kaikki saapuneet palautteet huomioidaan jatkuvassa kehitystyössämme. Vaikka vastaaminen voi kestää, kaikki viestit käsitellään.
Kiinteistönomistajille: Kuinka tiedotan kiinteistöjen käyttäjiä muutoksista?
Muutoksen edetessä tulemme viestimään lisää siirtymän etenemisestä, sen vaikutuksista sekä konkreettisista toimista, joilla turvaamme vuokralaisten käyttökokemuksen.
Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut, mutta olemme lisänneet henkilökuntaa ja asiakkaittemme apuna on nyt myös chattibotti. Kun asiakas on ottanut meihin yhteyttä, tulemme ratkaisemaan ongelman asianmukaisesti, vaikka vastauksissa edelleen on viivettä.
Haluamme korostaa, että asiakkaamme voivat luottaa siihen, että ongelmat ratkaistaan ja mahdolliset viiveen aiheuttamat virheet huomioidaan ja kompensoidaan asianmukaisesti.
Suosittelemme myös jakamaan tiedotteemme omille sidosryhmillenne mahdollisuuksien mukaan.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Miten selvitätte pysäköintivirheet?
Valvojamme ottavat valokuvan jokaisesta autosta, jolle valvontamaksu annetaan. Autoilijan reklamoidessa saamastaan pysäköintivalvontamaksusta tutkimme autosta ottamamme valokuvat, joiden perusteella ratkaisemme saapuneet reklamaatiot. Tämän jälkeen laadimme vastineemme reklamaatioon. Reklamaatiot käsitellään huolellisesti, ja tavoitteena on oikeudenmukainen lopputulos.
Kuinka nopeasti vastine reklamaatioon tulee?
Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä. Reklamaatioiden käsittelyaika on noin 2 viikkoa.
Mitä tietoja minun tulee antaa reklamaatiossa?
Reklamaatiossa tulee olla reklamaation syy/peruste, asian numero, auton rekisterinumero, valvontamaksun antamisaika sekä yhteystiedot, minne vastine lähetetään.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota meihin yhteyttä!
Aimo Charge on oma latausverkostomme, joka tarjoaa keskinopeaa ja nopeaa latausta, älykkäät latauslaitteet ja selkeän hinnoittelun pysäköinnin yhteydessä.